Ольга Геннадіївна Рєпіна (народилася 24 липня 1963 р. у м. Дніпропетровськ, нині Дніпро) — українська письменниця, психолог, журналіст, літературний та арт-критик, дослідник дитячої літератури. Освіту здобула у Дніпропетровському гірничому інституті (спеціальність «Геофізик»), Дніпропетровському національному університеті (спеціальність «Психологія»). Працювала геофізиком у геофізичній експедиції, журналістом-фрілансером у газетах міста, психологом у середній школі, старшим викладачем кафедри філософії Національного гірничого університету, старшим викладачем та заступником декана факультету психології ДНУ, директором Центру дистанційної освіти ДНУ при АПН України, психологом у реабілітаційному центрі для дітей з інтелектуальною недостатністю. Зараз – експерт з психології розвитку у громадських фондах, засновник Благодійного фонду «UKRAINIAN MODERN ART LAB». Має понад 70 наукових публікацій, у тому числі посібники та підручники (тематика: психологія здоров'я, юридична та кримінальна психологія, психологічна експертиза, літературознавство). Пише українською та російською мовою. Жанри — казки та історії для дітей молодшого, шкільного молодшого та шкільного середнього віку, повісті, романи, критичні статті з психології творчості. Ольга Геннадіївна є членом Національної Спілки письменників України (з 2016 р.), членом секції літератури для дітей та юнацтва «Джерело» при ДОО Національної спілки письменників України; членом Національної Спілки журналістів України (з 2014 р.); членом Всеукраїнського Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва (з 2013 р.) та ін. громадських організацій та об’єднань.
Рєпіна, Ольга. Світло не в моєму вікні : повість / О. Рєпіна. – Київ: Український пріоритет, 2017. – 120 c. Так просто – мати свій дім, близьких і рідних людей. Для тих, хто це все має. Насправді багато дітей потребують турботи батьків, а ті самі, намагаючись вижити, забувають про них. І не думайте, що такі родини – рідкість. На допомогу дітям приходять інтернати та спеціальні центри, які замінюють дітям рідну сім’ю. Та чи змиряються з такою заміною діти? Що робити педагогам, коли скривджена рідними дорослими дитина проявляє свій негативізм по відношенню до системи й чужих дорослих? Як виховати його повноцінним членом суспільства? Що сильніше – батьківські гени чи вчительська любов? Прочитайте цю книгу. Проживіть життя хлопця, який нікому не потрібен, який нікому не вірить, від якого відвернулася дівчина й перестали вірити дорослі. Ця книга розрахована не лише для педагогів та старших учнів, вона зробить педагогом кожного.
Репина, Ольга. Нормандская тетрадь Франсуа Тарпи / О. Репина. – Харьков: Мачулин, 2018. – 252 с. Роман описує епоху 20-х років ХХ століття. Французький вчений Франсуа Тарпі приїжджає з Парижа, де він вик ладав у Сорбонні, в своє рідне нормандське містечко. Його сім'я завжди жила в Понтабері: тітонька-домогосподарка виховувала після смерті сестри свого племінника, дядько був всіма шанованим начальником місцевої митниці. Виявилося, що молодий вчений зовсім не знає історію своєї сім'ї і причин смерті дядька. З плином часу йому відкриваються давні таємниці, які завадять закінчити наукову роботу і отримати за неї гідну винагороду, обіцяну фабрикантом мсьє Дюлоком. Франсуа, незважаючи на свій гострий розум і спостережливість, не досвідчений в інтригах і не розуміє, що світ фінансових магнатів схожий на вовчу зграю, де сильні переслідують і знищують слабких і беззахисних. І що багатий виробник парфумерії швидше віддасть перевагу знищенню творця нового і ефективним засобом, ніж виконає умови усної домовленості. Оскільки роман про пошуки потужного засобу омолодження, пильна увага приділена жіночим персонажам, які прямо не беруть участі в наукових пошуках, але опосередковано впливають на те, яким способом головним герой досягає мети. Стеження, інтриги, переслідування, жорстокі вбивства, шахрайство - все піде в хід, щоб отримати бажаний результат. Щиро бажаємо Ользі Рєпіній нових видань та сподіваємось на подальшу співпрацю!
|