«Уроки досягнення досконалості»
1572515кп чз
658.8:659
Б 41
Бейлі, Саймон Мілліган Енді Міфи про брендинг = Міфи про брендинг. Бренд - це всього лише логотип та інші поширені непорозуміння. -Харків: Фабула; Харків: Ранок, 2020. -256 с.
Перед вами книга, написана відомими експертами з брендингу — Енді Мілліганом та Саймоном Бейлі. Вони, як ніхто інший, знають що таке бренди та в чому їхня цінність, у чому криється успіх бренду і як вдало підібрати йому назву. Вони кинуть виклик найпоширенішим помилковим твердженням про бренди та брендинг, розвінчають усталені міфи, а також розкажуть найсучасніші відомості про практичне застосування брендингу. Вони розкажуть про те, що таке хороші бренди, як вони завойовують нашу лояльність й чи завжди клієнт має рацію. Ви дізнаєтеся у чому особливість Coca-Cola, чому нам так подобається IKEA та як Бекхему вдалося створити свій власний бренд.
«Міфи про брендинг» — це книга не лише для власників брендів чи спеціалістів із брендингу, це книга для усіх, адже всі ми – споживачі брендів.
ф1572525кп чз
005.8
Х 42
Хігні, Джозеф. Основи управління проєктами. -5-те вид.. -Харків: Ранок; Харків: Фабула, 2020. -272 с.
Як планувати проєкт? Як управляти зацікавленими сторонами? Як розробити цілі та задачі проєкту і створити план управління ризиками та комунікацією? Як використати ієрархічну структуру робіт і створити графік проєкту? Як контролювати та оцінювати проєкт? І взагалі, яку роль відіграє менеджер проєкту? Відповіді на ці та багато інших запитань ви отримаєте з цієї книжки. Видання «Основ управління проєктами» — це чудовий інструмент, щоб закласти власне підґрунтя для управління проєктами та отримати статус досвідченого професіонала
ф1572543кп чз
005.8(076)
К 73
Коул, Роб Скотчер Едвард. Блискучий Agile: практ. посіб. для проєкт-менеджерів із використання Аgile, Scrum, Kanban. -Харків: Фабула; Харьков: Ранок, 2020. -192 с.
Що таке гнучке управління проєктами? І чи допоможе воно успішно та вчасно завершити проєкт, не виходячи за рамки бюджету? Якщо вам необхідне чітке розуміння того, як працює Agile і як отримати безпосередню вигоду від використання цього потужного інноваційного підходу, — без цієї книжки вам просто не обійтися. «Блискучий Agile» — не просто розповідь про методи і процеси. Автори сфокусовані на реальному використанні гнучкого управління проєктами в бізнес-середовищі, а завдяки їхнім практичним порадам і випробуваним на практиці прийомам з упровадження Agile, ви завжди будете точно знати, що робити, аби досягти успіху.
1572587кп чз
005.32/Л 11-749472
Л 57
Ліллей, Рой. Як взаємодіяти з проблемними людьми. Швідкі та ефективні поради поведінки зі складними людьми. -Харків: Фабула; Харків: Ранок, 2021. -160 с
Проблемні люди — замкнені, агресивні, токсичні, надто чутливі чи надто амбітні… Щоб робота була ефективною, ми маємо знайти підхід до кожного з них. У цій книжці зібрано поради, як швидко та правильно визначити проблемні сторони кожної людини і зробити їх корисними. Отже… Як взаємодіяти — встановлення контакту і співпраця. Як керувати — методи і прийоми. Як отримати бажаний результат — стратегія і практичні навички. «Як взаємодіяти з проблемними людьми» — ваш справжній навігатор у світі кривдників, причеп, маніпуляторів і любителів поскаржитись. Діалоги-приклади й ефективні техніки допоможуть вам уникнути складних ситуацій і зберегти спокій під час спілкування з людьми, які доводять вас до сказу.
Розуміючи мотиви та поведінку проблемних людей, ви зможете приборкати свою агресію, перемогти ніяковість і лишитись кращою особистістю. Практичні вправи, корисні моделі й цінні поради дозволять вийти переможцем із найгіршої ситуації, навчать давати раду складним покупцям, проблемним людям у царині інформаційних технологій, допоможуть поставити на місце кривдника і дати відсіч босу.
1575657 чз
658.85
Р 36
Рекгем, Ніл. Техніка продажу SPIN. Як не прогавити великого клієнта/ Н. Рекгем ; пер. з англ. О. Лотоцький = Spin Selling/ Neil Rackham. -Київ: Наш формат, 2019. -248 с.
Техніка SPIN – одна з найдієвіших сучасних методик продаж. Традиційні теорії про те, як продавати, можуть добре працювати у малих продажах, але перестають бути ефективними щойно масштаби зростають. Зрозумівши, із яким типом продажів має справу ваш бізнес, ви зможете продавати більше. Автор цієї книжки разом із командою протягом дванадцяти років досліджував роботу 10 тисяч торгових представників, проаналізував понад 35 тисяч комерційних контактів і напрацювали цю методику SPIN, яка допоможе донести цінність вашої пропозиції до клієнта та напрацювати необхідні вміння та навички, щоб ловити “велику рибу”. Книжка для підприємців, менеджерів із продажів, керівників відділів продажів, маркетологів.
1575659кп чз
005.21
К 94
Кусумано, Майкл А. Йоффі Девід Б.Стратегії геніїв. П'ять найважливіших уроків від Білла Гейтса, Енді Гроува та Стіва Джобса/ М. Кусумано, Д. Йоффі ; пер. з англ. С. Новікова = Strategy rules. Five timeless lessons from Bill Gates, Andy Grove, and Steve Jobs/ David B. Yoffie; Michael A. Cusumano. -Харків: Клуб сімейного дозвілля, 2020. -256 с.
Як стають видатними стратегами? Ґейтс, Ґроув і Джобс були першими «бізнес-зірками» у сучасному світі технологій. Аналізуючи їхній тридцятирічний досвід управління компаніями сукупною вартістю в 1,5 трильйона доларів — Microsoft, Intel та Apple, — автори цієї книжки сформулювали п’ять основних правил, що виявилися спільними у стратегічному плануванні цих гігантів ринку та дозволили випередити конкурентів, які цими принципами нехтували. Саме ці правила допомогли стільниковому телефону iPhone далеко посунути індустріальних гігантів Nokia та BlackBerry, крихітній компанії Microsoft із Сіетла взяти гору над своїм головним замовником — на той час найдорожчою у світі компанією IBM, а майже збанкрутілій фірмі Intel здолати японців, корейців та європейців у боротьбі за світове лідерство в новій революційній технології — виробництві мікропроцесорів. Ця книжка — путівник найкращими сторінками досвіду стратегічного планування, управління та практичної діяльності, який дозволить будь-кому стати ефективним стратегом, як Гейтс, Гроув чи Джобс.
Ф1575670 чз
005.523
Ш 33
Шварцман, Стефан А. Чого вартий успіх. Уроки досягнення досконалості/ С. А. Шварцман ; пер. В. Глінка = What it takes. Lessons in the pursuit of excellence/ Stephen A. Schwarzman. -Київ: BOOKCHEF, 2021. -352 с.
Довгоочікувана книга Стефана А. Шварцмана — генерального директора, голови та співзасновника інвестиційної компанії Blackstone. Він — мільярдер, філантроп та діяч, думкою якого цікавляться очільники держав. Проте за цими досягненнями стоїть людина, котра все життя навчалась і розмірковувала про те, чого вартує досконалість. Це історія автора, яка покаже, як домогтися процвітання, будувати та розвивати бізнес. Його уроки досягнення досконалості ефективні для кожного: студента, підприємця, мецената, керівника чи просто людини, яка шукає шлях для ефективного втілення свого потенціалу.