.
Куди скаржитися, якщо відмовляють у безкоштовному лікуванні
//7Я. - 2024. - №4. - С.2 ( 01.02.2024 )
1. Насамперед, треба звернутися за роз'ясненнями до головлікаря лікарні або до органів охорони здоров'я місцевої влади.
2. Якщо це не дало результату, по-трібно поДати скаргу до НСЗУ. Для цього вкажіть такі дані:
— Прізвище, ім'я та по батькові пацієнта, дату народження.
— Дату події.
— Правильну назву лікарні.
— Посаду, прізвище, ім'я та по батькові особи, яка вимагала оплату за медпослуги та ліки.
— Деталі ситуації, яка сталася. Наприклад: вимога грошей за надання послуг, вимога купівлі ліків, витратних матеріалів (стерильних наборів, рентгенівських плівок), примус сплатити «благодійний внесок», відмова у виписці електронного рецепта на «Доступні ліки».
— Суму грошей, яку довелося витратити або яку вимагали. За наявності додайте копії чеків на ліки або медичні послуги, які довелося опла-тити.
— Номер вашого телефону.
Подати скаргу до НСЗУ можна:
— за телефоном «гарячої лінії» НСЗУ 16-77;
— заповнивши електронну форму на сайті https://service.e-health.gov. иа/, у правому нижньому кутку обрати вкладку «Зворотній зв'язок»;
— надіславши лист електронною поштою info@nszu.gov.ua або звичайною поштою (проспектСтепана Бандери, 19, м. Київ, 04073).