Усе про зміни у виплаті субсидій та пільг
на житлово-комунальні послуги, які набрали чинності з 1 жовтня
//Урядовий кур'єр. - 2019. - №189. - С.2 ( 03.10.2019 )
Чи потрібно щось робити для отримання субсидії за новими правилами?
Більшості отримувачів субсидій, яким допомогу перепризначили за підсумками попереднього опалювального сезону, субсидію перерахують автоматично. Ця категорія населення не має докладати жодних зусиль у зв’язку із новими правилами. Всю роботу за них зроблять місцеві органи соціального захисту.
Внутрішньо переміщеним особам, орендарям житлового приміщення й домогосподарствам, яким було призначено субсидію на фактично тих, хто проживає, і які у травні поточного року не звернулися до управлінь соцзахисту, — потрібно зробити це зараз! Час для звернення — фактично до 15 грудня (тобто не пізніше ніж за 2 місяці з початку опалювального сезону, за винятком окремих життєвих ситуацій).
Домогосподарствам, які за підсумками попереднього опалювального сезону отримали відмову у продовженні програми субсидій через борги (таких близько 200 тисяч із загальної кількості у майже 4 млн домогосподарств), пропонується кілька варіантів:
— звернутися до підприємства-надавача послуг із проханням провести реструктуризацію боргу (особливо актуально у випадку значної заборгованості);
— погасити заборгованість перед надавачем послуг і звернутися по субсидію (актуально у випадках невеликої заборгованості);
— у виняткових випадках, коли в людини немає змоги ліквідувати заборгованість, але є гостра потреба у субсидії — вона може звернутися до спеціальної комісії при місцевих органах влади, яка, в разі обґрунтованої позиції, може призначити субсидію З повним текстом можна ознайомитись у відділі періодики за адресою : пр. Д. Яворницького,18, а також на сайті газети: https://ukurier.gov.ua/uk/articles/use-pro-zmini-u-viplati-subsidij-ta-pilg-na-zhitlo/