Куценко Станіслав  

Як не платити за ненадану послугу?

Урядовий кур'єр. - 2016. - №216. - СМ.7  ( 17.11.2016 )

 КОРИСНІ ПОРАДИ
Отже, як правильно оформити свої вимоги і захистити права споживача:
♦ Складіть акт. Візьміть у свідки кілька сусідів — хай розпишуться, що вода у вас у крані справді холодніша за норму. В акті слід вказати дату, час і температуру води, взятої для проби.
♦Напишіть заяву на ім’я керуючого ЖЕКу або ОСББ. Після цього співробітники ЖЕКу мають заміряти температуру гарячої води у вашій квартирі.
♦За три дні ЖЕК/ОСББ повинні привести температурні показники води в норму. Для цього ЖЕК може звернутися до енергопостачальної компанії чи в районну держадміністрацію/департамент ЖКГ.
♦Якщо за добу ситуація з гарячою водою у вашій квартирі не поліпшилася, очікуйте платіжку з перерахованими тарифами.
♦Але трапляється (найчастіше), що квитанції до вас надійдуть без правок і перерахунків за недостатню температуру води. Якщо так — подавайте на балансоутримувача до суду.
 Полный текст смотри в отделе периодики по адресу: пр. Д. Яворницкого, 18 и на сайте газеты: http://ukurier.gov.ua/uk/news/yaksho-voda-v-krani-led-tepla-vimagajte-vid-zheku-/