Соловей Віталій  

Як оформити електронну трудову книжку?

//Юридичний вісник України. - 2021. - №24. - С.15  ( 24.06.2021 )

Станом на сьогодні, внесення даних на сайт Пенсійного фонду України здійснюється шляхом прикліплення скан-копій паперової трудової книжки.
Отже, громадянин має підготувати копії наступних документів.
– Трудової книжки, сканувати необхідно лише заповнені сторінки з розділів «Відомості про роботу», «Відомості про нагородження», а також вкладиші оригіналу трудової книжки. Варто зазначити, що порожні сторінки трудової книги сканувати не потрібно;
– Окремої згоди на обробку даних від працівника. Цей документ треба підготувати, якщо дані вносить роботодавець. Станом на сьогодні його подають у довільній формі роботодавцю та сканують. Ці копії документів працівник направляє самостійно або робить це безпосередньо роботодавець.
У разі якщо працівник, все ж таки, бажає подати самостійно документи на сайт Пенсійного фонду України, то спершу необхідно отримати відповідний електронний цифровий підпис (ЕПЦ). ЕПЦ можна зберегти на будь-якому носії (комп’ютер, флешка, мобільний телефон). Отримати електронний підпис громадяни України можуть безкоштовно у КНЕДП ІДД Державної податкової служби або у відділені обслуговуючого його банку.
  З повним текстом можна ознайомитись у відділі періодики за адресою : пр. Д. Яворницького,18, а також в інтернеті:  

https://lexinform.com.ua/zakonodavstvo/yak-oformyty-elektronnu-trudovu-knyzhku/