Кардава Зурабі Капітонович
Генеральный директор видавництва ООО «Баланс Бизнес Букс» Висловлюємо щиру подяку за подаровану 4.02.2015 р. в обмінний фонд бібліотеки нову партію книг (30 прим.). Серед книг, що подаровані - ділова література українських авторів, а також переведені книжки провідних світових видавництв: Незамінна книга для будь-якого маркетолога,менеджера чи бізнес-стратега. Тут легендарний інноватор маркетингу Хантер Гастінгс розповідає про те, як за допомогою маркетингу можна досягти систематичного зростання прибутковості вашого бізнесу, як формувати цінність бренду і збільшити акціонерну вартість компанії. Бондаренко Е. На старт ! Книга для тех, кому суждено построить успешную карьеру.- Д.: Баланс Бизнес Букс, 2012.- 160 c. Книгу доктора Шет Джагдиш Н. Саморазрушительные привычки хороших компаний и как избавиться от них.- Д.: Баланс Бизнес Букс, 2012.-320 с. можна сміливо віднести до тих рідкісних зразків бізнес-літератури, в яких виключно важлива тема розкрита автором не тільки ретельно, але і приголомшливо цікаво. І не тільки тому, що доктор Шет здорово класифікував "шкідливі" звички і, що важливо, запропонував способи їх усунення. У цій книзі описуються сім таких руйнівних звичок:заперечення, зарозумілість, самозаспокоєність, залежність від компетенції, конкурентна міопія, територіальний імпульс, гігантоманія. У кожному конкретному випадку автор пропонує чіткі стратегії, які допоможуть ці звички подолати, а також профілактичні заходи, аби уникнути сумної долі деяких успішних компаній, які потерпіли поразку. Російськомовне видання
є енциклопедією короп-фішинга і єдиним посібником, що задовольняє запити будь-якого рибалки – як досвідченого короп`ятника, так і новачка коропової спортивної риболовлі. Книга містить багато корисної інформації та порад щодо лову самих хитрих і обережних коропів. В своєму труді автор Озер Л. Мистецтво комерції. Як краще розуміти своїх клієнтів і розвивати продажі завдяки інтеграції економіки і комерції.- Д.: Баланс Бізнес Букс, 2008.- 144 с. презентує найкращі техніки знаходження нових закупників,ведення переговорів і залучення клієнтів. Як і де збирати інформацію про своїх майбутніх і існуючих клієнтів? Як починати боротьбу з конкурентами за нового замовника? Як контролювати ризики і управляти стосунками з клієнтами? Книга «Мистецтво комерції»має відповіді на всі ці питання. Книга-посібник
Гаудж П. Исследование мотивации персонала. Определение и повышение уровня лояльности сотрудников методом консультирования.- Д.: Баланс Бизнес Букс, 2008.- 272 с., в якому визначені основні принципи проведення дослідження персоналу. Тут розглядаються такі питання, як користь від проведення дослідження мотивації співробітників; задоволення потреб співробітників і клієнтів; практика в підготовці опитувань; опитування з використанням Інтернету та електронної пошта і т.ін. Книга буде корисною для студентів, дослідників ринку, бізнес менеджерів та фахівців з відбору персоналу. Книга Хинди Стив. Школа пива. Бруклинская пивоварня. Разливая успех / Хинди Стив,Поттер Том. - Д.: Бизнес Баланс Букс, 2007.- 320 с. для палких любителів пива, а також ентузіастів бізнесу. За допомогою цієї книги ви ознайомитесь з основами підприємництва, навчитесь складати бізнес-план,знаходити інвесторів, привертати увагу до свого бізнесу за допомогою маркетинга та реклами, підвищувати освітній рівень персоналу і мотивацію праці, керувати фінансами, а також досягати очікуваного результату та зростання компанії.
|
|