| доктор технічних наук, заслужений працівник промисловості України, автор книжкових видань Висловлюємо щиру подяку за подаровані 25.11.15 р. нові книжки в фонд бібліотеки. У російськомовному науковому виданні Веренев В.В.Динамические процессы в полосовых станах холодной прокатки: монография. - Д .: ЛИРА, 2015.- 112 с.:ил. представлено результати досліджень динамічних процесів у обладнанні безперервних полосових станів холодної прокатки 1400, 1700, 2000. Наведено особливості динаміки навантаження головних ліній валків з урахуванням податливості кліті під час захоплення валками полоси. Визначено частотні характеристики і умови виникнення істотних коливань моменту сил пружності в лініях приводу, наведено результати вимірювань на промислових станах в різних режимах роботи: захоплення полоси, розгін і гальмування стану, прокатка зварного з`єднання та ін. Запропоновано конструктивні та технологічні методи зменшення рівня вібродинамічних процесів в обладнанні та нові способи діагностування технічного стану обладнання в перехідних режимах роботи. Розрахована на інженерно-технічних працівників конструкторських бюро, науково-дослідних інститутів, організацій та вузів, може бути корисна аспірантам, студентам вузів відповідних спеціальностей. У навчальному виданні Веренев В.В. Снижение динамических нагрузок и диагностика широполосных станов в переходных режимах. - Никополь:СПД Фельдман О.О., 2014. - 203 с. представлені результати досліджень і розробок в галузі динаміки і діагностики обладнання широкосмугових станів гарячої прокатки 1680,1700, 2000, 2500. Наведено особливості вібродинамічних процесів у період захоплення смуги валками. Запропоновано імперична залежність коефіцієнта динамічності від узагальненого конструктивного параметра – відносини двох нижчих власних частот лінії приводу. Наведено розподіл коефіцієнта динамічності по клітям шести станів. Розроблено конструктивні й технологічні методи зменшення динамічних навантажень. Обгрунтовано використання параметрів перехідних процесів з метою діагностики технічного стану обладнання. Запропонована та перевірена в промислових умовах нова діагностична ознака – час запізнювання реакції ділянок лінії приводу валків на ударне навантаження при захопленні смуги, а також нові способи діагностування. Розрахована на інженерно-технічних працівників конструкторських бюро, науково-дослідних інститутів, вузів,може бути корисна аспірантам, студентам вузів відповідних спеціальностей. |
|