Архiв надходжень

Переглянути цікавi надходження


« початок ‹ назад ... 40 41 42 43 44 45 46 47 ... вперед › кінець »
 

1548139кп чз ; 37.015.312
Ландрет, Л. Е. Правильне виховання характеру дітей [Текст] / Л. Е. Ландрет ; пер. з англ. В. Степанов.- К. : Східноєвропейська гуманітарна місія, 2017.- 224c. Якими стануть ваші діти, коли виростуть? Чи будуть вони щасливими? Чи стануть вони порядними та відповідальними людьми, на яких можна покластись? Чи житимуть в них надія і віра? Чи зможуть вони створити і зберегти дружню родину? Всі батьки, яких хвилює доля їхніх дітей, задають собі ці питання. Автор книги, спираючись на досвід і результати досліджень, пропонує системний план виховання цілісного і шляхетного характеру дітей як основу Їхнього майбутнього успішного життя. Для широкого кола читачів.


1542640кп чз ; 88.576.5
Літкотт-Гаймс, Д. Як виховати дорослого. Зламайте батьківські стереотипи та підготуйте свою дитину до успіху [Текст] / Д. Літкотт-Гаймс ; пер. з англ. О. Замойської.- К. : Наш формат, 2016.- 400c. Батьківська гіперопіка, на думку автора, уже набула масштабів катастрофи. Сучасна молодь не готова найближчим часом перебрати на себе відповідальність за долю своєї країни. Ба більше, вона не готова навіть відповідати за власне життя. На численних життєвих прикладах і багаторічних дослідженнях авторка показує, що батькам насамперед потрібно не перевиховувати дітей, а змінюватися самим. На прикладі власної родини авторка демонструє як вирватися з лабетів надмірної опіки щодо власних дітей, і перестати поповнювати лави «батьків-квочок». Книга для батьків, які прагнуть виховати своїх дітей відповідальними та самостійними особистостями.


ф1547464кп хр ; 159.923(081.132)
Рыбалка, В. В. Психология развития творчески одаренной личности [Текст] : науч.-метод. пособие / В. В. Рыбалка ; Нац. акад. пед. наук Украины, Ин-т одарен. ребенка.- К. : [Информационные системы], 2011.- 392c. У посібнику висвітлюються психолого-педагогічні питання розвитку у молоді якостей творчо обдарованої особистості. Особлива увага приділяється визначенню та розкриття таких понять, як творчість, обдарованість, особистість, творчо обдарована особистість. Розглядаються історико-теоретичні дані з цієї проблеми, класифікація якостей творчо обдарованої особистості, методологічні, культурно-психологічний і аксіопсіхологічні підходи, види обдарованості, навчально-виховні програми та методичні засоби виявлення, розвитку та самоактуалізації творчого потенціалу обдарованої молоді.


1544832кп хр ; 74.59
Скрипник, Т.В. Психологічна допомога дітям з аутизмом та їхнім батькам [Текст] / Т. В. Скрипник.- К. : Шкільний світ, 2016.- 158c. Діти з аутизмом, як і всі інші діти з особливими потребами, мають реалізовувати своє право на освіту, а їхнє перебування у садку і школі не мало б руйнівного впливу на освітній процес й не вводило б у стресовий стан усіх учасників цього процесу. У посібнику подано ґрунтовну характеристику аутичних дітей, поради з питань корекції поведінки та соціалізації їх в умовах загальноосвітнього закладу. Книжка призначена для всіх, хто працює в закладах освіти, батьків, які мають таку дитину, та небайдужих людей.


1548697кп чз ; 74.9р
Темплар, Р. Правила батьківства: 109 порад - мільйон щасливих дітей! [Текст] / Р. Темплар.- Харків : Клуб сімейного дозвілля, 2017.- 287c. «Підготуватися до батьківства неможливо. Це перевірка вашої стійкості, ваших нервів, ваших почуттів, а часом навіть вашого здорового глузду», — впевнений Річард Темплар. Це важка праця і довгий шлях, що потребує неабиякого терпіння й усвідомлення своєї відповідальності. Керуючись цими правилами, ви зможете виховати чудових дітей, зберегти й розвинути в них індивідуальність і розкрити їхні здібності. У разі успіху на вас чекають неймовірні нагороди — радість дітей, їхні обійми та довіра. А якщо дуже пощастить, то врешті-решт — подяка. І, звісно, великою втіхою вам буде бачити, як вони дорослішають і перетворюються на людей, якими можна пишатися.


1544752кп хр ; 88.61-99
Харченко, Н.В. Нова дитина в класі [Текст] / Н. В. Харченко.- К. : Шкільний світ, 2016.- 174c. З різних причин багатьом дітям доводиться покидати одну школу й переходити до іншої. У колишній вони були улюбленцями вчителів. Ким вони стануть у новій? У них були друзі. Чи легко ці учні знайдуть їх тут? Як допомогти таким дітям адаптуватися і «влитися в колектив»? У книжці ви знайдете діагностичні тести й методики, розробки тренінгових занять, вправи на самопрезентацію і знайомство, пам’ятки й поради, відомості про причини й особливості адаптації, про те, який стиль педагогічного керівництва стане оптимальним у роботі з новенькими.


ф1546519 аб ; 86.372.24-647
Білоусова, А. Таємниці монастирів [Текст] / А. Білоусова, О. Гук, В. Железнякова.- Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2016.- 494c. Цю книжку створювали кілька років, вона є результатом подорожі духовними центрами православ’я – від найвеличніших храмів і старовинних монастирів до далеких скитів. Видання піднімає завісу таємниці з відомого лише посвяченим. Києво-Печерська та Почаївська лаври, Свято-Іллінський храм у Чорнобилі та далекий Валаамський монастир – понад 20 найславетніших обителей України та Росії, кожна з яких, немов жива душа, не схожа одна на одну. Ви дізнаєтеся, що приводить людей до монастиря, які вражаючі історії про шлях до віри зберігають стіни святинь, про велике служіння й побут монахів, дива чудотворних ікон, стародавні легенди та сторінки історії, прожиті храмами разом з країною.


ф1540321кп иск ; 86.372-575.1
Блажейовський, Д. Т. Альбом вишитих ікон [Текст] / Д. Т. Блажейовський.- Львів : Каменяр, 2010.- 176c. Блажейовський Дмитро є відомим автором вишиваних ікон і церковних хоругов (понад 350). Частина з них зберігаються в музеях (Україна, Франція, Італія, Ватикан, Німеччина, Бразилія), частина — використовується з літургійною метою. Опублікував 300 узорів української релігійної вишивки. Альбом вишитих ікон - друге мистецьке видання творів отця доктора Дмитра Блажейовського. До альбому ввійшли розроблені автором зображення ікон 2000 -2009 pp. Це найбільш повна збірка творів отця доктора Дмитра Блажейовського , яка складається із нових друкованих збірок узорів «Українських релігійних вишивок».


1540691кп хр ; 63.3(4УКР)46-8
Горовий, А.В. Забутий митрополит Сильвестр Косов [Текст] / А. Горовий.- К. : Наш час, 2015.- 159c. Книга розповідає про непересічну особистість Сильвестра Косова, який був учнем, соратником Петра Могили, а потому спадкоємцем митрополичої кафедри. Сильвестр Косов – патріот, який надихав Богдана Хмельницького вести боротьбу не за чергові козацькі привілеї, а за державність, намагався протистояти Переяславському договору з Московською державою і входженню Київської митрополії до московського патріархату. Сильвестр Косов – оборонець православ’я, принциповий опонент спробі окатоличення України та, разом з тим, гуманіст, який один із першим, разом із Юрієм Немиричем, Іваном Виговським та Іваном Богуном пропонував і відстоював ідею релігійної терпимості та свободи віросповідання ще у ХVIII столітті. Ця обставина і спричинила до замовчування особистості Косова впродовж багатьох століть.


ф1547423кп хр ; 27-523.3(33)(084)
Логвиненко, А. Храм Воскресения Христова. Голгофа и Гроб Господень: главные святыни христиан всего мира : фотографии и пояснения (Иерусалим, Старый город) [Текст] / А. Логвиненко.- К. : АДЕФ-ПРИНТ, 2016.- 67c. Ієрусалимський храм Воскресіння Христова більш відомий як Храм Гроба Господнього. Вважається, що він стоїть на тому місці, де, згідно зі Святим писанням, був розіп’ятий, похований, а потім воскрес Іісус Христос. В Храмі щорічно відбувається церемонія сходження Благодатного вогню. Головні права володіння і користування святинями Храму належать Ієрусалимському патріархату. Автор альбому Олександр Логвиненко, використовуючи слайд-ряд із власноруч зроблених фотографій, розміщених у книзі, запропонував присутнім разом увійти до храму і познайомитися з його святинями: колоною святого Вогню, каменем Помазання, піднятися 19-ма сходинками, що ведуть на Голгофу і самою Голгофою, каплицею Адама, ківорієм трьох Марій, кувуклією (Гробом Господнім), приділом Ангела та іншими пам’ятками храму.