Архiв надходжень

Переглянути цікавi надходження


« початок ‹ назад ... 38 39 40 41 42 43 44 45 ... вперед › кінець »
 

1548947кп чз ; 94(100)"1162/1492"
Рощина, Н. А. Загадки истории. Чингисхан [Текст] / Н. А. Рощина.- Харьков : Фолио, 2017.- 374c. Чингісхан ... Це ім'я завжди у одних викликало страх і ненависть, а для інших було символом вічного руху вперед. Тільки байдужим ніхто не залишався! Так було за його життя, майже так само справа йде і зараз. Так ким же був великий завойовник - безжалісним вбивцею і тираном чи будівельником нового світу, котрий мріяв про єдину державу, де всі повинні були слідувати єдиному закону? Що залишив нам у спадок Повелитель Всесвіту? І що таке «ген Чингісхана»? Чому, коли говорять про Великий шовковий шлях, завжди згадують засновника Монгольської імперії? Про це та багато іншого розповідає нова книга з серії «Загадки історії».


1548944кп хр ; 94(44)“1789/1799”
Толпыго, А. К. Загадки истории. Злодеи и жертвы Французской революции [Текст] / А. К. Толпыго.- Харьков : Фолио, 2018.- 377c. Велика французька революція стала поворотним моментом в історії Франції, так, мабуть, і всієї Європи. Події цієї революції вражають не тільки своєю масштабністю, а й жорстокістю: тисячі людей стали жертвами революційного терору, який, як обіцяли його натхненники - Марат, Дантон, Робесп'єр, - був покликаний розчистити дорогу в світле майбутнє людства. Так хто ж був жертвою, а хто лиходієм в ці страшні події? І чому лиходій іноді перетворювався в жертву? І чи правильно бачити в людині тільки біле або тільки чорне? Про видатних людей Французької революції - Мірабо, Робесп'єра, Марата, Дантона, Талейране, Наполеона та інших - розповідає ця книга.


ф1548960кп хр ; 94-051(477)
Яневський, Д. Б. Проект "Україна": Архітектори, виконроби, робітники. А-Г [Текст] / Д. Яневський.- Харків : Фоліо, 2017.- 296c. Українці різних національностей та віросповідань дали світові безліч діячів, імена яких вписані до духовних, інтелектуальних, військових, спортивних, промислових, мистецьких та інших пантеонів різних держав. Ці люди, розсіяні долею по різних частинах нашої Вітчизни, лише упродовж останніх трьох століть створили умови для всебічного розвитку народу. «Проект «Україна»: Архітектори, виконроби, робітники» — перша спроба показати українському загалові велич, різнобарв'я та різноманітність реальних, живих творців просторів, у яких ми живемо. Просторів для вільних людей і відповідальних громадян тієї України, про яку ми мріємо, для якої працюємо, задля якої кращі сини та дочки нашого народу, не оглядаючись на свою національність та віросповідання, віддають своє життя у кривавій війні проти неуцтва, пихатості та рабства, що третє століття поспіль намагається знищити наш безсмертний народ.


ф1544786кп хр ; 74.03(4СПО)
Ґатто, Дж.Т. Прихована історія американської освіти. Глибоке дослідження в'язниці сучасного шкільного навчання [Текст] / Дж. Т. Ґатто; пер. з англ. М. Плесак.- Львів : ДІОР-К, 2016.- 414c. Книга розповідає про систему шкільного навчання у США від самих її витоків до сьогодення. Автор надзвичайно ґрунтовно аналізує різні періоди і філософські течії як безпосередньо в освіті, так і в американській (а почасти і світовій) історії загалом, адже всі процеси, що відбуваються у суспільстві, є тісно пов’язаними між собою. Він викриває проблеми сучасної освіти і показує, як, коли і чому саме вони виникли. Усі твердження автора підкріплені численними фактами як з власного досвіду, так і з досвіду його учнів і колег, а також історичними прикладами.


1542647кп чз ; 88.41-8
Екман, П. Чому діти брешуть. Як батьки можуть заохотити дітей бути чесними [Текст] / П. Екман.- К. : KM Publishing, 2015.- 208c. Чи знаєте ви, що майже всі опитані автором діти заявили, що отримали перший досвід безкарної брехні у віці від 5 до 7 років? Чи відомо вам, що діти віком від 3 до 6 років не в змозі розрізнити ненавмисну помилку і навмисний обман? Чи мають дорослі моральне право засуджувати дітей за обман, якщо вони самі відверто брешуть в присутності дітей? Книга буде корисною не тільки фахівцям, які в своїй професійній діяльності стикаються з брехнею дітей (вчителям, психологам, слідчим, суддям), а й усім батькам, які вже мали справу з обманом з боку власних дітей або яким ще належить боротися з ним.


1542702кп чз ; 88.611.45
Кові, Ш. Сім звичок високоефективних підлітків. Путівник підлітка до успіху [Текст] / Ш. Кові ; пер. з англ. Р. Паранька.- Львів : Старого лева, 2015.- 251c. Для підлітків життя – не дитячий майданчик, життя – це джунглі. І бути батьком підлітка – це теж не прогулянка в парку. Шон Кові у своїй книзі постарався надати «компас, який допоміг би підліткам та їх батькам зорієнтуватися в щоденних проблемах, з якими вони стикаються». Як вони будуть справлятися з тиском однолітків? Яка мотивація? Успіх чи неуспіх? Життя підлітка повне складних проблем і доленосних рішень. Як батьки ви несете відповідальність за допомогу в освоєнні ними етики й базових життєвих принципів, які допоможуть підлітку досягти бажаних цілей і жити успішним життям.


1548139кп чз ; 37.015.312
Ландрет, Л. Е. Правильне виховання характеру дітей [Текст] / Л. Е. Ландрет ; пер. з англ. В. Степанов.- К. : Східноєвропейська гуманітарна місія, 2017.- 224c. Якими стануть ваші діти, коли виростуть? Чи будуть вони щасливими? Чи стануть вони порядними та відповідальними людьми, на яких можна покластись? Чи житимуть в них надія і віра? Чи зможуть вони створити і зберегти дружню родину? Всі батьки, яких хвилює доля їхніх дітей, задають собі ці питання. Автор книги, спираючись на досвід і результати досліджень, пропонує системний план виховання цілісного і шляхетного характеру дітей як основу Їхнього майбутнього успішного життя. Для широкого кола читачів.


1542640кп чз ; 88.576.5
Літкотт-Гаймс, Д. Як виховати дорослого. Зламайте батьківські стереотипи та підготуйте свою дитину до успіху [Текст] / Д. Літкотт-Гаймс ; пер. з англ. О. Замойської.- К. : Наш формат, 2016.- 400c. Батьківська гіперопіка, на думку автора, уже набула масштабів катастрофи. Сучасна молодь не готова найближчим часом перебрати на себе відповідальність за долю своєї країни. Ба більше, вона не готова навіть відповідати за власне життя. На численних життєвих прикладах і багаторічних дослідженнях авторка показує, що батькам насамперед потрібно не перевиховувати дітей, а змінюватися самим. На прикладі власної родини авторка демонструє як вирватися з лабетів надмірної опіки щодо власних дітей, і перестати поповнювати лави «батьків-квочок». Книга для батьків, які прагнуть виховати своїх дітей відповідальними та самостійними особистостями.


ф1547464кп хр ; 159.923(081.132)
Рыбалка, В. В. Психология развития творчески одаренной личности [Текст] : науч.-метод. пособие / В. В. Рыбалка ; Нац. акад. пед. наук Украины, Ин-т одарен. ребенка.- К. : [Информационные системы], 2011.- 392c. У посібнику висвітлюються психолого-педагогічні питання розвитку у молоді якостей творчо обдарованої особистості. Особлива увага приділяється визначенню та розкриття таких понять, як творчість, обдарованість, особистість, творчо обдарована особистість. Розглядаються історико-теоретичні дані з цієї проблеми, класифікація якостей творчо обдарованої особистості, методологічні, культурно-психологічний і аксіопсіхологічні підходи, види обдарованості, навчально-виховні програми та методичні засоби виявлення, розвитку та самоактуалізації творчого потенціалу обдарованої молоді.


1544832кп хр ; 74.59
Скрипник, Т.В. Психологічна допомога дітям з аутизмом та їхнім батькам [Текст] / Т. В. Скрипник.- К. : Шкільний світ, 2016.- 158c. Діти з аутизмом, як і всі інші діти з особливими потребами, мають реалізовувати своє право на освіту, а їхнє перебування у садку і школі не мало б руйнівного впливу на освітній процес й не вводило б у стресовий стан усіх учасників цього процесу. У посібнику подано ґрунтовну характеристику аутичних дітей, поради з питань корекції поведінки та соціалізації їх в умовах загальноосвітнього закладу. Книжка призначена для всіх, хто працює в закладах освіти, батьків, які мають таку дитину, та небайдужих людей.