Архiв надходжень

Переглянути цікавi надходження


« початок ‹ назад ... 122 123 124 125 126 127 128 129 ... вперед › кінець »
 


Данилова Н.Ю Остров Детства: Роман в трех книгах. Кн.1: Собиратель слез: Для больших романтиков и их маленьких детей..- СПб.: Речь,, 2004.- 255c. Ця книга – захоплюючий сеанс казкотерапії. Сюжет казки побудований таким чином, що дозволяє психологам, педагогам, вихователям і батькам допомагти дітям подолати емоційні проблеми, яких вони зазнають, формувати позитивну картину світу й ціннісні орієнтації.



Канн Дэвид Война кодов и шифров: История четырех тысячелетий криптографии/ Пер. с англ. Е.С. Алексеева..- М.: Рипол Классик,, 2004.- 524c. Ще за часів єгипетських фараонів одні люди вигадували коди й шифри, щоб зберегти в таємниці свої секрети, а інші – намагалися їх розшифровувати, щоб довідатися ці секрети. Уже 4000 років не припиняється протистояння шифрувальників і дешифровщиків, що не раз вирішувало долі цілих народів.



Ковадло Л.Я Слово – тайна тысячелетий..- Минск: Тесей,, 2004.- 302c. У книзі простежується шлях слова в часі й просторі: від виникнення мови до новітніх словників, від перших поселень людей до географії й історії мов світу. Читач дізнається про етимологію імен, прізвищ, географічних назв, творців писемності та друкарства



Колесников А.Г. Нумерология с помощью компьютера и без него: Самоучитель..- М.: Триумф,, 2005.- 344c. Бажаєте довідатися, якими талантами наділила Вас Природа? Так підрахуйте нумерологічну суму свого імені. Нумерологія показує найбільш доступний шлях до розуміння характеру й схильностей людини, особливостей його долі й природи стосунків



Уорли, Бекки Интернет: реальные и мнимые угрозы: Истории реальных людей, защищающих себя от кражи персональных данных, мошенничества и вирусов..- М.: КУДИЦ-ОБРАЗ, 2004.- 317c. У запропонованій вашій увазі книзі докладно описано всі реальні й уявні небезпеки, які ховає у собі Інтернет. Ви знайдете тут опис усіх сучасних форм Інтернет - шахрайства й способи захисту від них. При цьому відмінною рисою книги є легкий і доступний стиль викладу



Антонян Ю.М. Исследование Апокалипсиса.- М.: Логос,, 2005.- 264c. Впервые в отечественной литературе публикуется научное исследование Апокалипсиса – заключительной, самой таинственной и пророчащей будущее книги Библии. Для объяснения ее положений привлечен огромный философский, культурологический, психологический, исторический, мифологический и религиоведческий материал.



Кузнецов А. Американский папа, русский папа. Русский папа рекомендует: Особенности выживания в русском бизнесе.- М.: Ось-89,, 2005.- 224c. Джерела багатства, фінансові потоки, грошові моря й океани, загрози які несуть гроші, і загрози вашим грошам – тема цієї книги. Як жити щоб жити добре, але зуміти вижити у світі бізнесу, повному небезпек? Як і де відкрити свою компанію або офіс? Як і де відкрити свої рахунки? Як заробити й не втратити свій мільйон? Як стати бізнесменом - невидимкою Відповіді на ці й інші питаня – тема цієї книги.



Литвак М.Е Психологическое айкидо:.- Ростов н/Д.: Феникс,, 2005.- 224c. У книзі описана оригінальна методика психологічного тренінгу, що допомагає налагодити спілкування в різних сферах діяльності. Вона заснована на принципі амортизації, розробленого автором.



Пайн ІІ, Джозеф Б., Гилмор, Джеймс Х. Экономика впечатлений: работа – это театр, а каждый бизнес – сцена..- М.: Вильямс,, 2005.- 304c. Для успішного ведення бізнесу одних тільки товарів вже недостатньо, так стверджують автори цієї книги. Споживачі, що втомилися від стандартизованої продукції, прагнуть отримати товар, створений спеціально для них, що також відповідає їхньому внутрішньому світу. Тому, на думку авторів, у цей час зароджується нова економіка – економіка вражень, орієнтована на відчуття споживача. У контексті цієї економіки автори пропонують відмовитися від традиційних стосунків між компанією та клієнтами; замість цього компанія повинна стати "режисером вражень", а клієнти "глядачами" або "гістьми".



Сироткина И.В Как приготовить вкусный бренд..- М.: Альфа-Пресс, 2005.- 200c. Що таке бренд? Для чого він потрібний? Яку роль він відіграє при організації ефективної діяльності підприємства? Відповіді на ці актуальні питання дають далеко не всі люди, що працюють у сфері бізнесу. Брендинг – це “тонка справа” що вимагає не тільки знань у сфері організації та ведення бізнесу, але й знань психології. У зв'язку з цим виникають інші питання: "Якою інформацією потрібно володіти для створення бренда і як створити бренд?" Докладні відповіді на ці питання ви зможете знайти в цій книзі.