РЕЛІГІЯ І ЦЕРКВА В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

Маcштаб      

РЕЛІГІЯ І ЦЕРКВА В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

Аркуш 2

Аркуш 3

Аркуш 4

Вячеслав Липинський. Релігія і церква в історії України

Аркуш 6

Аркуш 7

Аркуш 8

Релігія і Церква в Історії України

Аркуш 10

Аркуш 11

Аркуш 12

Аркуш 13

Аркуш 14

Аркуш 15

Аркуш 16

Аркуш 17

Аркуш 18

Аркуш 19

Аркуш 20

Аркуш 21

Аркуш 22

І. Чим і як причинилася релігія і церква до витворення культури і до будови держави у всесвітній історії. —В історії української нації зокрема

Аркуш 24

Аркуш 25

Аркуш 26

Аркуш 27

Аркуш 28

Аркуш 29

Аркуш 30

Аркуш 31

Аркуш 32

Аркуш 33

Аркуш 34

Аркуш 35

Аркуш 36

Аркуш 37

Аркуш 38

Аркуш 39

2 ) Чи Володимир Великий приймав християнство в часі, коли Візантія була ще в звязку з Римом і на чім полягав цей звязок? Або: чи Володимир Великийбув “ уніят” чи “ православний"

Аркуш 41

3 ) Що саме спричинило остаточний розрив Візантії й Риму в церковних справах

Аркуш 43

Аркуш 44

4 ) Чи українська державна і церковна влади стали по стороні Візантії а не Риму лише тому, що єпископат у нас складався з Греків

Аркуш 46

Аркуш 47

5 ). Які реалістичні й ідеалістичні мотиви спонукали частину українських владик і суспільности заключити унію з Римом? Яку ролю в цьому відограв упадок Царгорода в руки Турок

Аркуш 49

Аркуш 50

Аркуш 51

Аркуш 52

Аркуш 53

Аркуш 54

Аркуш 55

Аркуш 56

Аркуш 57

Аркуш 58

Аркуш 59

Аркуш 60

6 ) Яка була орґанізацийна й культурна роля православія й унії від часу розлому нації на тлі релігійнім ? Які важніщі особистости були в обох таборах

Аркуш 62

Аркуш 63

Аркуш 64

Аркуш 65

Аркуш 66

7 ). Чи террор польської влади і школи єзуїтів перетягнули наших великих посідачів до латинства, чи ділала також безхарактерність? Чому наша вища верства не заложила відповідного числа конкуренційних шкіл

Аркуш 68

Аркуш 69

Аркуш 70

Аркуш 71

8 ). Що впливало на поворот нашої златинщеної шляхти до православя за Хмельниччини

Аркуш 73

9 ). Чим ріжниться наше православіє від російського? Чи є яке розуміння сих ріжниць

Аркуш 75

Аркуш 76

10). Коли появилися перші секти на Великій Українї? Чому? Які є там тепер секти? Яка їх сила приблизна? Роля сект? Чому нема сект між уніятами в Галичині, ні взагалі між Українцями, що попали під Австрію

Аркуш 78

11). Коли, на Вашу думку, національне почування зачинає виразно звязуватися з обрядом і що властиво здержало наші маси від переходу до римо-католицтва? Котра з двох вір, православія чи унія, виявила сильніщу творчість національну й чому

Аркуш 80

Аркуш 81

12). Чи з евентуального переходу уніятів до православія була б яка користь для нації? Чи було би лучше, якби православна Україна перейшла на унію?В чім було би лучше

1 3 ). Чи цілком автокефальна українсьна церква була б добра для нації? Чи автокефалія помогла Болгарамі Сербам? Чи взагалі можлива автокефалія без своєї держави

Аркуш 84

Аркуш 85

чіння звязку наших церков з великими і старими релігійними центрами Візантією і Римом, де витворені тривкі орґанізацийні форми, бібліотеки, способи правління й контролі та взагалі величезний досвід і виднокруг

15). Чи целібат священства шкідливий чи пожиточний для української нації? Яка роля монаших чинів

Аркуш 88

Аркуш 89

Аркуш 90

16 ) . Чи греко-католицизм повинен бути зреформованийі в яких напрямках? 17 ) . Які наслідки поведения большовиків супроти церкви? Чи єсть в тім анальоґія з часів великої революції у Франції

Аркуш 92

Аркуш 93

Аркуш 94

Аркуш 95

Аркуш 96

Аркуш 97

Аркуш 98

Аркуш 99

Аркуш 100

18. Який вплив на культуру мав розкол христіянства на східне і західне та розкол західного на католицькеі протестанське? Вплив на народи, які взяли участь в тім рознолі

Аркуш 102

Аркуш 103

19. Як зрозуміти це. що галицькі латиннини, хоч є їх коло 1 міліона, не випродукували від часу Казимира ні одної культурної сили (вони уважають себе Поляками),а мале українське племя на Буковині дало зовсім гарну літературу

Аркуш 105

20. Причини, чому одиниці й загал так твердо держаться свого обряду? Чи форма ділає аж тан сильно? Стиль?Краски? Звична? Чому навіть атеїсти не покидають обряду? В чім магнет обряду

21. Як саме релігія ділає на мораль людей у товариськімі державнім життю в ріжних часах

22. Як вияснити жадобу зневажування нашої церкви христіянами католиками

23 Як і ким повинна бути ведена полеміка в справах обряду і віри

Аркуш 110

24. Який вихід з реліґійно-сентярсьного розбиття й заїлости? Чи є на те такі приклади з історії, з яких можна б і нам чогось навчитися

Аркуш 112

Аркуш 113

Аркуш 114

Аркуш 115

Аркуш 116

Зміст книги