Успіх в бізнесі від нуля до мільйонів

Маcштаб      

С.В. Криворучко. Успіх в бізнесі від нуля до мільйонів

Аркуш 2

Аркуш 3

С.В. Криворучко. Успіх в бізнесі від нуля до мільйонів

Аркуш 5

Зміст

Аркуш 7

Аркуш 8

Аркуш 9

Аркуш 10

Передмова

Аркуш 12

Аркуш 13

Вступ

Аркуш 15

Розділ. 1.Початкова фаза підприємницької діяльності -фаза усвідомлення необхідності, можливостіта доцільності відкриття власного бізнесу

1.1. Варіанти результатів аналізу щодо відкриття чи невідкриття свого бізнесу

Аркуш 18

Аркуш 19

1.2. Обґрунтування доцільності заняття бізнесом

Аркуш 21

Аркуш 22

Аркуш 23

Аркуш 24

Аркуш 25

Аркуш 26

Аркуш 27

Аркуш 28

Аркуш 29

Аркуш 30

Аркуш 31

Аркуш 32

Аркуш 33

Аркуш 34

Аркуш 35

Розділ 2.Аналітична фаза підприємницької діяльності -фаза розробки теоретичної моделі побудовивласного бізнесу. 2.1. Етап вибору сфери та видів бізнес-діяльності

Аркуш 37

2.1.1. Етап вибору сфери бізнесу

Аркуш 39

Аркуш 40

Аркуш 41

Аркуш 42

Аркуш 43

Аркуш 44

Аркуш 45

Аркуш 46

Аркуш 47

2.1.2. Етап вибору видів бізнес-діяльності

Аркуш 49

Аркуш 50

Аркуш 51

Аркуш 52

2.2. Етап вибору партнерів (співвласників) у бізнесі

Аркуш 54

Аркуш 55

Аркуш 56

Аркуш 57

Аркуш 58

2.3. Етап розробки бізнес-плану

Аркуш 60

Аркуш 61

2.3.1. Коротка характеристика бізнесу, що створюється

Аркуш 63

Аркуш 64

Аркуш 65

Аркуш 66

2.3.2. Визначення місії власного бізнесу. 2.3.3. Визначення цілей власного бізнесу

Аркуш 68

Аркуш 69

2.3.4. Опис способів досягнення місії та цілей підприємницької діяльності. 2.3.5. Опис товарів та/або послуг, намічених для просування на ринку

Аркуш 71

Аркуш 72

Аркуш 73

Аркуш 74

Аркуш 75

2.3.6. Розробка маркетингового плану

Аркуш 77

Аркуш 78

Аркуш 79

Аркуш 80

Аркуш 81

Аркуш 82

Аркуш 83

Аркуш 84

Аркуш 85

Аркуш 86

Аркуш 87

Аркуш 88

Аркуш 89

Аркуш 90

2.3.7. Розробка виробничого плану

Аркуш 92

Аркуш 93

Аркуш 94

Аркуш 95

2.3.8. Розробка фінансового плану

Аркуш 97

Аркуш 98

Аркуш 99

Аркуш 100

Аркуш 101

Аркуш 102

Аркуш 103

Аркуш 104

Аркуш 105

2.3.9. Розробка організаційного плану

Аркуш 107

Аркуш 108

Аркуш 109

Розділ 3.Підготовча практична фаза - фаза вибору місця здійснення підприємницької діяльності, вибору банківської установи, реєстрації бізнесу, пошуку та підбору персоналу, а також здійснення комплексу інших практичних організаційно-матеріальних дій з розгортання підприємницької діяльності

3.1. Вибір місця здійснення підприємницької діяльності

Аркуш 112

Аркуш 113

3.3. Вибір банківської установи

Аркуш 115

Аркуш 116

3.4. Реєстрація бізнесу

Аркуш 118

Аркуш 119

Аркуш 120

Аркуш 121

3.6. Пошук і підбір персоналу

Аркуш 123

Аркуш 124

Аркуш 125

Аркуш 126

Аркуш 127

Аркуш 128

Аркуш 129

Аркуш 130

Аркуш 131

Аркуш 132

Аркуш 133

Аркуш 134

Розділ 4.Інсталяційна практична фаза підприємницької діяльності - фаза реалізації бізнес-плану та управління витратами й доходами компанії

4.1. Управління витратами підприємницької діяльності. 4.1.1. Правила оптимізації витрат

4.1.1.1. Досягнення як найменшої кількості закуповуваних одиниць товарів (у тому числі, сировини) та/або послуг, реально необхідних для успішної реалізації підприємницької діяльності. 4.1.1.2. Досягнення мінімально можливих цін на всі товари та/або послуги, що закуповуються й заплановані до використання в повсякденній підприємницькій діяльності

4.1.1.3. Досягнення максимально раціонального використаннята максимально розумної економії товарів (у томучислі, ресурсів і сировини) та/або послуг, які знаходяться уповсякденному бізнес-користуванні. 4 .1 .1 .4 . Досягнення максимально суворого дотримання всіх законодавчих нормі вимог, що регулюють реалзацію підприємницької діяльності

4.1.1.5. Досягнення максимально суворого дотримання вимогтехніки безпеки на виробництві, норм охорони праці,пожежного нагляду, охорони довкілля, а також вимог виробничої дисципліни

4.1.1.6. Досягнення максимально строгого дотримання технологійі норм виробництва товарів та/або послуг. 4.1.1.7. Досягнення надійної охорони й безпеки підприємницької діяльності

4.1.1.8. Досягнення максимально можливої компенсації фінансових втрат, що наступають внаслідок різних обставин(у тому числі, форс-мажорних, але не тільки), викликаних можливими ризиками, такими як

4.1.1.9. Досягнення оптимальної кількості найманого персоналу при одночасному максимально можливому рівні його професіоналізму

4.1.1.10. Досягнення оптимального розміру заробітної плати(грошової винагороди) для найманого персоналу

Аркуш 144

4.1.2. Правила моніторингу витрат

Аркуш 146

Аркуш 147

Аркуш 148

4.2. Максимізація доходів підприємницької діяльності

Аркуш 150

4.2.1. Побудова каналів продажів товарів та/або послуг

4.2.1Л. Формування структури груп каналів прямих продажіві продажів через мережу віддалених офісів

Аркуш 153

Аркуш 154

Аркуш 155

Аркуш 156

Аркуш 157

Аркуш 158

Аркуш 159

Аркуш 160

4.2.1.2. Формування структури групи каналів продажів через мережу посередників

Аркуш 162

Аркуш 163

Аркуш 164

Аркуш 165

4.2.2.І. Визначення суті філософії організації продажів (організації просування) товарів та/або послуг

Аркуш 167

4 .2 .2 .1 .1 . Визначення суті філософії організації продажів(організації просування) товарів та/або послуг через підсистеми просування продукції для підгруп каналів продажівза ознаками, щ о характеризують ступінь важливості споживачів для бізнесу та встановлюють часову пріоритетність черговості подальших продажів

Аркуш 169

Аркуш 170

4.2.2.І.2. Визначення суті філософії організації продажів(організації просування) товарів та/або послуг через підсистеми просування продукції для підгруп канатів продажів за ознакою, що характеризує спосіб здійснення підприємницької діяльності посередником

Аркуш 172

Аркуш 173

Аркуш 174

4.2.2.2 Формування узагальнених структур підсистем просуваннятоварів та/або послуг. 4 .2 .2 .3 Розробка змісту підсистем просування товарів та/або послуг

4.2.2.3.1. Розробка змісту підсистеми просування товарівта/або послуг для підгруп каналів продажів за ознакою, що характеризує ступінь важливості споживана для бізнесу. 4.2.2.3.1.1. Розробка змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажів для клієнтів особливого ступеня важливості

Аркуш 177

Аркуш 178

Аркуш 179

Аркуш 180

Аркуш 181

Аркуш 182

Аркуш 183

Аркуш 184

Аркуш 185

Аркуш 186

Аркуш 187

Аркуш 188

Аркуш 189

Аркуш 190

Аркуш 191

Аркуш 192

Аркуш 193

Аркуш 194

Аркуш 195

Аркуш 196

Аркуш 197

Аркуш 198

Аркуш 199

Аркуш 200

Аркуш 201

Аркуш 202

Аркуш 203

Аркуш 204

Аркуш 205

Аркуш 206

Аркуш 207

Аркуш 208

Аркуш 209

Аркуш 210

Аркуш 211

Аркуш 212

Аркуш 213

Аркуш 214

Аркуш 215

Аркуш 216

Аркуш 217

Аркуш 218

Аркуш 219

Аркуш 220

Аркуш 221

Аркуш 222

Аркуш 223

Аркуш 224

Аркуш 225

Аркуш 226

Аркуш 227

Аркуш 228

Аркуш 229

Аркуш 230

Аркуш 231

Аркуш 232

Аркуш 233

Аркуш 234

Аркуш 235

Аркуш 236

Аркуш 237

Аркуш 238

Аркуш 239

Аркуш 240

Аркуш 241

Аркуш 242

Аркуш 243

Аркуш 244

Аркуш 245

Аркуш 246

Аркуш 247

Аркуш 248

Аркуш 249

Аркуш 250

Аркуш 251

Аркуш 252

Аркуш 253

Аркуш 254

Аркуш 255

Аркуш 256

Аркуш 257

Аркуш 258

Аркуш 259

Аркуш 260

Аркуш 261

Аркуш 262

Аркуш 263

Аркуш 264

Аркуш 265

Аркуш 266

Аркуш 267

Аркуш 268

Аркуш 269

Аркуш 270

Аркуш 271

Аркуш 272

Аркуш 273

Аркуш 274

Аркуш 275

Аркуш 276

Аркуш 277

Аркуш 278

Аркуш 279

Аркуш 280

Аркуш 281

Аркуш 282

Аркуш 283

Аркуш 284

Аркуш 285

Аркуш 286

Аркуш 287

Аркуш 288

Аркуш 289

Аркуш 290

Аркуш 291

Аркуш 292

Аркуш 293

Аркуш 294

Аркуш 295

Аркуш 296

Аркуш 297

Аркуш 298

Аркуш 299

Аркуш 300

Аркуш 301

Аркуш 302

Аркуш 303

Аркуш 304

Аркуш 305

Аркуш 306

Аркуш 307

Аркуш 308

Аркуш 309

4.2.2.3.2. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажівза ознакою, що встановлює пасову пріоритетність у черговості подальших продажів товарів та/або послуг

4.2.2.3.2.1. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажів для поточних і пріоритетних клієнтів

Аркуш 312

Аркуш 313

Аркуш 314

Аркуш 315

Аркуш 316

Аркуш 317

Аркуш 318

4.2.2.3.2.2. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажів для перспективних клієнтів

4.2.2.3.3. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажів за ознакою посередництва, тобто за ознакою, що характеризує спосіб здійснення підприємницької діяльності посередником

Аркуш 321

4.2.2.3.3.1. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажівдля поточних і пріоритетних посередників

Аркуш 323

Аркуш 324

Аркуш 325

Аркуш 326

Аркуш 327

Аркуш 328

Аркуш 329

Аркуш 330

Аркуш 331

Аркуш 332

Аркуш 333

Аркуш 334

Аркуш 335

Аркуш 336

Аркуш 337

Аркуш 338

Аркуш 339

Аркуш 340

Аркуш 341

Аркуш 342

Аркуш 343

Аркуш 344

Аркуш 345

Аркуш 346

Аркуш 347

Аркуш 348

Аркуш 349

Аркуш 350

Аркуш 351

Аркуш 352

Аркуш 353

Аркуш 354

Аркуш 355

Аркуш 356

Аркуш 357

Аркуш 358

Аркуш 359

Аркуш 360

Аркуш 361

Аркуш 362

Аркуш 363

Аркуш 364

Аркуш 365

Аркуш 366

Аркуш 367

Аркуш 368

Аркуш 369

Аркуш 370

Аркуш 371

Аркуш 372

Аркуш 373

Аркуш 374

Аркуш 375

Аркуш 376

Аркуш 377

Аркуш 378

Аркуш 379

Аркуш 380

Аркуш 381

Аркуш 382

Аркуш 383

4.2.3. Методика вирішення завдань щодо максимізації надходжень від інших джерел додаткових доходів, не пов'язанихз безпосередніми продажами товарів та/або послуг

4.2.3.1. М етодика вирішення додаткових завдань щодо максимізації надходжень від групи перспективних джерел додаткових доходів

Аркуш 386

Аркуш 387

Аркуш 388

Аркуш 389

Аркуш 390

4.2.4. Досягнення максимального рівня професіоналізму найманого персоналу

Аркуш 392

Аркуш 393

Аркуш 394

Аркуш 395

Аркуш 396

Аркуш 397

Аркуш 398

Аркуш 399

Аркуш 400

Аркуш 401

Аркуш 402

Аркуш 403

Аркуш 404

Аркуш 405

Аркуш 406

Аркуш 407

Аркуш 408

Аркуш 409

Аркуш 410

Аркуш 411

Аркуш 412

Аркуш 413

Аркуш 414

Аркуш 415

Аркуш 416

Аркуш 417

Розділ 5.Остаточна фаза - фаза оцінки практичнихрезультатів роботи компанії, виявлення та усунення помилок у реалізованому бізнесі, планування діяльності на перспективу та організації обслуговування поточних клієнтів

5.1. Визначення ступеня відповідності теоретично наміченихі фактично отриманих результатів бізнес-діяльності

Аркуш 420

Аркуш 421

Аркуш 422

Аркуш 423

Аркуш 424

Аркуш 425

5.2. Виявлення основних помилок і досягнень реалізації бізнес-процесів

Аркуш 427

Аркуш 428

Аркуш 429

5.3. Оновлення відповідних розділів бізнес-планування,вдосконалення та впровадження технологій обслуговування поточних клієнтів

Аркуш 431

Аркуш 432

Аркуш 433

Аркуш 434

Аркуш 435

Аркуш 436

Аркуш 437

Аркуш 438

Аркуш 439

Аркуш 440

Аркуш 441

Аркуш 442

Аркуш 443

Аркуш 444

Аркуш 445

Аркуш 446

Аркуш 447

Аркуш 448

Аркуш 449

Аркуш 450

Аркуш 451

Аркуш 452

Аркуш 453

Аркуш 454

Висновки

Аркуш 456

Примітки. Основні аксіоми бізнесу, основні писані й неписані правила організації та ведення бізнесу

Аркуш 458

Аркуш 459

Аркуш 460

Аркуш 461

Аркуш 462

Аркуш 463

Аркуш 464

Аркуш 465

Аркуш 466

Аркуш 467

Аркуш 468

Аркуш 469

Аркуш 470

Література

Аркуш 472

Аркуш 473

Аркуш 474

Зміст книги