С.В. Криворучко. Успіх в бізнесі від нуля до мільйонів
Аркуш 2
Аркуш 3
С.В. Криворучко. Успіх в бізнесі від нуля до мільйонів
Аркуш 5
Зміст
Аркуш 7
Аркуш 8
Аркуш 9
Аркуш 10
Передмова
Аркуш 12
Аркуш 13
Вступ
Аркуш 15
Розділ. 1.Початкова фаза підприємницької діяльності -фаза усвідомлення необхідності, можливостіта доцільності відкриття власного бізнесу
1.1. Варіанти результатів аналізу щодо відкриття чи невідкриття свого бізнесу
Аркуш 18
Аркуш 19
1.2. Обґрунтування доцільності заняття бізнесом
Аркуш 21
Аркуш 22
Аркуш 23
Аркуш 24
Аркуш 25
Аркуш 26
Аркуш 27
Аркуш 28
Аркуш 29
Аркуш 30
Аркуш 31
Аркуш 32
Аркуш 33
Аркуш 34
Аркуш 35
Розділ 2.Аналітична фаза підприємницької діяльності -фаза розробки теоретичної моделі побудовивласного бізнесу. 2.1. Етап вибору сфери та видів бізнес-діяльності
Аркуш 37
2.1.1. Етап вибору сфери бізнесу
Аркуш 39
Аркуш 40
Аркуш 41
Аркуш 42
Аркуш 43
Аркуш 44
Аркуш 45
Аркуш 46
Аркуш 47
2.1.2. Етап вибору видів бізнес-діяльності
Аркуш 49
Аркуш 50
Аркуш 51
Аркуш 52
2.2. Етап вибору партнерів (співвласників) у бізнесі
Аркуш 54
Аркуш 55
Аркуш 56
Аркуш 57
Аркуш 58
2.3. Етап розробки бізнес-плану
Аркуш 60
Аркуш 61
2.3.1. Коротка характеристика бізнесу, що створюється
Аркуш 63
Аркуш 64
Аркуш 65
Аркуш 66
2.3.2. Визначення місії власного бізнесу. 2.3.3. Визначення цілей власного бізнесу
Аркуш 68
Аркуш 69
2.3.4. Опис способів досягнення місії та цілей підприємницької діяльності. 2.3.5. Опис товарів та/або послуг, намічених для просування на ринку
Аркуш 71
Аркуш 72
Аркуш 73
Аркуш 74
Аркуш 75
2.3.6. Розробка маркетингового плану
Аркуш 77
Аркуш 78
Аркуш 79
Аркуш 80
Аркуш 81
Аркуш 82
Аркуш 83
Аркуш 84
Аркуш 85
Аркуш 86
Аркуш 87
Аркуш 88
Аркуш 89
Аркуш 90
2.3.7. Розробка виробничого плану
Аркуш 92
Аркуш 93
Аркуш 94
Аркуш 95
2.3.8. Розробка фінансового плану
Аркуш 97
Аркуш 98
Аркуш 99
Аркуш 100
Аркуш 101
Аркуш 102
Аркуш 103
Аркуш 104
Аркуш 105
2.3.9. Розробка організаційного плану
Аркуш 107
Аркуш 108
Аркуш 109
Розділ 3.Підготовча практична фаза - фаза вибору місця здійснення підприємницької діяльності, вибору банківської установи, реєстрації бізнесу, пошуку та підбору персоналу, а також здійснення комплексу інших практичних організаційно-матеріальних дій з розгортання підприємницької діяльності
3.1. Вибір місця здійснення підприємницької діяльності
Аркуш 112
Аркуш 113
3.3. Вибір банківської установи
Аркуш 115
Аркуш 116
3.4. Реєстрація бізнесу
Аркуш 118
Аркуш 119
Аркуш 120
Аркуш 121
3.6. Пошук і підбір персоналу
Аркуш 123
Аркуш 124
Аркуш 125
Аркуш 126
Аркуш 127
Аркуш 128
Аркуш 129
Аркуш 130
Аркуш 131
Аркуш 132
Аркуш 133
Аркуш 134
Розділ 4.Інсталяційна практична фаза підприємницької діяльності - фаза реалізації бізнес-плану та управління витратами й доходами компанії
4.1. Управління витратами підприємницької діяльності. 4.1.1. Правила оптимізації витрат
4.1.1.1. Досягнення як найменшої кількості закуповуваних одиниць товарів (у тому числі, сировини) та/або послуг, реально необхідних для успішної реалізації підприємницької діяльності. 4.1.1.2. Досягнення мінімально можливих цін на всі товари та/або послуги, що закуповуються й заплановані до використання в повсякденній підприємницькій діяльності
4.1.1.3. Досягнення максимально раціонального використаннята максимально розумної економії товарів (у томучислі, ресурсів і сировини) та/або послуг, які знаходяться уповсякденному бізнес-користуванні. 4 .1 .1 .4 . Досягнення максимально суворого дотримання всіх законодавчих нормі вимог, що регулюють реалзацію підприємницької діяльності
4.1.1.5. Досягнення максимально суворого дотримання вимогтехніки безпеки на виробництві, норм охорони праці,пожежного нагляду, охорони довкілля, а також вимог виробничої дисципліни
4.1.1.6. Досягнення максимально строгого дотримання технологійі норм виробництва товарів та/або послуг. 4.1.1.7. Досягнення надійної охорони й безпеки підприємницької діяльності
4.1.1.8. Досягнення максимально можливої компенсації фінансових втрат, що наступають внаслідок різних обставин(у тому числі, форс-мажорних, але не тільки), викликаних можливими ризиками, такими як
4.1.1.9. Досягнення оптимальної кількості найманого персоналу при одночасному максимально можливому рівні його професіоналізму
4.1.1.10. Досягнення оптимального розміру заробітної плати(грошової винагороди) для найманого персоналу
Аркуш 144
4.1.2. Правила моніторингу витрат
Аркуш 146
Аркуш 147
Аркуш 148
4.2. Максимізація доходів підприємницької діяльності
Аркуш 150
4.2.1. Побудова каналів продажів товарів та/або послуг
4.2.1Л. Формування структури груп каналів прямих продажіві продажів через мережу віддалених офісів
Аркуш 153
Аркуш 154
Аркуш 155
Аркуш 156
Аркуш 157
Аркуш 158
Аркуш 159
Аркуш 160
4.2.1.2. Формування структури групи каналів продажів через мережу посередників
Аркуш 162
Аркуш 163
Аркуш 164
Аркуш 165
4.2.2.І. Визначення суті філософії організації продажів (організації просування) товарів та/або послуг
Аркуш 167
4 .2 .2 .1 .1 . Визначення суті філософії організації продажів(організації просування) товарів та/або послуг через підсистеми просування продукції для підгруп каналів продажівза ознаками, щ о характеризують ступінь важливості споживачів для бізнесу та встановлюють часову пріоритетність черговості подальших продажів
Аркуш 169
Аркуш 170
4.2.2.І.2. Визначення суті філософії організації продажів(організації просування) товарів та/або послуг через підсистеми просування продукції для підгруп канатів продажів за ознакою, що характеризує спосіб здійснення підприємницької діяльності посередником
Аркуш 172
Аркуш 173
Аркуш 174
4.2.2.2 Формування узагальнених структур підсистем просуваннятоварів та/або послуг. 4 .2 .2 .3 Розробка змісту підсистем просування товарів та/або послуг
4.2.2.3.1. Розробка змісту підсистеми просування товарівта/або послуг для підгруп каналів продажів за ознакою, що характеризує ступінь важливості споживана для бізнесу. 4.2.2.3.1.1. Розробка змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажів для клієнтів особливого ступеня важливості
Аркуш 177
Аркуш 178
Аркуш 179
Аркуш 180
Аркуш 181
Аркуш 182
Аркуш 183
Аркуш 184
Аркуш 185
Аркуш 186
Аркуш 187
Аркуш 188
Аркуш 189
Аркуш 190
Аркуш 191
Аркуш 192
Аркуш 193
Аркуш 194
Аркуш 195
Аркуш 196
Аркуш 197
Аркуш 198
Аркуш 199
Аркуш 200
Аркуш 201
Аркуш 202
Аркуш 203
Аркуш 204
Аркуш 205
Аркуш 206
Аркуш 207
Аркуш 208
Аркуш 209
Аркуш 210
Аркуш 211
Аркуш 212
Аркуш 213
Аркуш 214
Аркуш 215
Аркуш 216
Аркуш 217
Аркуш 218
Аркуш 219
Аркуш 220
Аркуш 221
Аркуш 222
Аркуш 223
Аркуш 224
Аркуш 225
Аркуш 226
Аркуш 227
Аркуш 228
Аркуш 229
Аркуш 230
Аркуш 231
Аркуш 232
Аркуш 233
Аркуш 234
Аркуш 235
Аркуш 236
Аркуш 237
Аркуш 238
Аркуш 239
Аркуш 240
Аркуш 241
Аркуш 242
Аркуш 243
Аркуш 244
Аркуш 245
Аркуш 246
Аркуш 247
Аркуш 248
Аркуш 249
Аркуш 250
Аркуш 251
Аркуш 252
Аркуш 253
Аркуш 254
Аркуш 255
Аркуш 256
Аркуш 257
Аркуш 258
Аркуш 259
Аркуш 260
Аркуш 261
Аркуш 262
Аркуш 263
Аркуш 264
Аркуш 265
Аркуш 266
Аркуш 267
Аркуш 268
Аркуш 269
Аркуш 270
Аркуш 271
Аркуш 272
Аркуш 273
Аркуш 274
Аркуш 275
Аркуш 276
Аркуш 277
Аркуш 278
Аркуш 279
Аркуш 280
Аркуш 281
Аркуш 282
Аркуш 283
Аркуш 284
Аркуш 285
Аркуш 286
Аркуш 287
Аркуш 288
Аркуш 289
Аркуш 290
Аркуш 291
Аркуш 292
Аркуш 293
Аркуш 294
Аркуш 295
Аркуш 296
Аркуш 297
Аркуш 298
Аркуш 299
Аркуш 300
Аркуш 301
Аркуш 302
Аркуш 303
Аркуш 304
Аркуш 305
Аркуш 306
Аркуш 307
Аркуш 308
Аркуш 309
4.2.2.3.2. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажівза ознакою, що встановлює пасову пріоритетність у черговості подальших продажів товарів та/або послуг
4.2.2.3.2.1. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажів для поточних і пріоритетних клієнтів
Аркуш 312
Аркуш 313
Аркуш 314
Аркуш 315
Аркуш 316
Аркуш 317
Аркуш 318
4.2.2.3.2.2. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажів для перспективних клієнтів
4.2.2.3.3. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажів за ознакою посередництва, тобто за ознакою, що характеризує спосіб здійснення підприємницької діяльності посередником
Аркуш 321
4.2.2.3.3.1. Особливості формування змісту підсистеми просування товарів та/або послуг для підгруп каналів продажівдля поточних і пріоритетних посередників
Аркуш 323
Аркуш 324
Аркуш 325
Аркуш 326
Аркуш 327
Аркуш 328
Аркуш 329
Аркуш 330
Аркуш 331
Аркуш 332
Аркуш 333
Аркуш 334
Аркуш 335
Аркуш 336
Аркуш 337
Аркуш 338
Аркуш 339
Аркуш 340
Аркуш 341
Аркуш 342
Аркуш 343
Аркуш 344
Аркуш 345
Аркуш 346
Аркуш 347
Аркуш 348
Аркуш 349
Аркуш 350
Аркуш 351
Аркуш 352
Аркуш 353
Аркуш 354
Аркуш 355
Аркуш 356
Аркуш 357
Аркуш 358
Аркуш 359
Аркуш 360
Аркуш 361
Аркуш 362
Аркуш 363
Аркуш 364
Аркуш 365
Аркуш 366
Аркуш 367
Аркуш 368
Аркуш 369
Аркуш 370
Аркуш 371
Аркуш 372
Аркуш 373
Аркуш 374
Аркуш 375
Аркуш 376
Аркуш 377
Аркуш 378
Аркуш 379
Аркуш 380
Аркуш 381
Аркуш 382
Аркуш 383
4.2.3. Методика вирішення завдань щодо максимізації надходжень від інших джерел додаткових доходів, не пов'язанихз безпосередніми продажами товарів та/або послуг
4.2.3.1. М етодика вирішення додаткових завдань щодо максимізації надходжень від групи перспективних джерел додаткових доходів
Аркуш 386
Аркуш 387
Аркуш 388
Аркуш 389
Аркуш 390
4.2.4. Досягнення максимального рівня професіоналізму найманого персоналу
Аркуш 392
Аркуш 393
Аркуш 394
Аркуш 395
Аркуш 396
Аркуш 397
Аркуш 398
Аркуш 399
Аркуш 400
Аркуш 401
Аркуш 402
Аркуш 403
Аркуш 404
Аркуш 405
Аркуш 406
Аркуш 407
Аркуш 408
Аркуш 409
Аркуш 410
Аркуш 411
Аркуш 412
Аркуш 413
Аркуш 414
Аркуш 415
Аркуш 416
Аркуш 417
Розділ 5.Остаточна фаза - фаза оцінки практичнихрезультатів роботи компанії, виявлення та усунення помилок у реалізованому бізнесі, планування діяльності на перспективу та організації обслуговування поточних клієнтів
5.1. Визначення ступеня відповідності теоретично наміченихі фактично отриманих результатів бізнес-діяльності
Аркуш 420
Аркуш 421
Аркуш 422
Аркуш 423
Аркуш 424
Аркуш 425
5.2. Виявлення основних помилок і досягнень реалізації бізнес-процесів
Аркуш 427
Аркуш 428
Аркуш 429
5.3. Оновлення відповідних розділів бізнес-планування,вдосконалення та впровадження технологій обслуговування поточних клієнтів
Аркуш 431
Аркуш 432
Аркуш 433
Аркуш 434
Аркуш 435
Аркуш 436
Аркуш 437
Аркуш 438
Аркуш 439
Аркуш 440
Аркуш 441
Аркуш 442
Аркуш 443
Аркуш 444
Аркуш 445
Аркуш 446
Аркуш 447
Аркуш 448
Аркуш 449
Аркуш 450
Аркуш 451
Аркуш 452
Аркуш 453
Аркуш 454
Висновки
Аркуш 456
Примітки. Основні аксіоми бізнесу, основні писані й неписані правила організації та ведення бізнесу